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Icons entity by Zahar999 & me
#21
zahar999

it's really, really good.

I found the solution and it works for FR M2 & FR JA and with all images in the folders "gui" of M2, JV, BJ & JA

- levelx_xx
- paintingxx
- pinupxx
- pinupxx_ps
- posterxx
- wantedxxx_ps
- xx_ja
- ja_pinupxx
- xx_rtr

and I also found the solution has
[Image: 7f3cd8171328466.jpg] [Image: 1461e2171328477.jpg]
entities are loaded with "StreamMapLine" but not activated.

I prepare a new topic for tomorrow, As with Icons.

and a surprise : a small script for the Cathouse using the command "ShowQuestDialog", with 93 entity activated, only with injector. (just activated)
#22
93 ??? ? -??? ??? ?? ??? ?? ??? ???!!!

? ??? ?????? ? FR ??? ?? ??? ????!

??? ??? ???? ??? ??? ???? ??? ?? ??? ??? ????? ??? ????
game.highlighting:AddHighlighting(game.entitywrapper:GetEntityByName("..."))

[Image: 626876.jpg]

??? ??? ????? ? ??? ?? ??? ?? ??? ????
. ??? :TriggerModelsRotation. ??? .
. ??? :Rotate(???)
??? ????? ??? ?? ??? ??????
#23
Wow great job fellas.

This would be amazing if we can manage to get around the file size restrictions.
#24
Tommy Mafioso" post=3353":31u34rpr Wrote:Wow great job fellas.

This would be amazing if we can manage to get around the file size restrictions.

but it is a very big problem
#25
isn't the call function working ?
#26
I do not understand what you want to say.
#27
I mean there is a call command witch start an outside script.

for example inside freeridemain:

blha blha ...
...
call myscript.sqs
...

so you execute all the code lines that are inside myscript, and they do not take freeridemain space.

Well that's what i tought,my fault there is no call command in lua (well a least behaving this way)
but I just found that you do have loadfile that does the same
http://www.lua.org/pil/8.html
http://lua-users.org/lists/lua-l/2012-01/msg00585.html

Je ne sais pas si je suis très claire, ce que je veux dire par la c'est que tout comme en c et autre, il doit être possible en lua, d’exécuter des lignes de codes qui sont dans d'autres script, en utilisant ces commandes; se qui sauverais la taille du freeride_main
#28
C'est trés clair.

Regarde ce message que j'ai posté sur le forum Russe le 09.04.12 18:31

[Image: sepnpk.png]

c'est pour FR M2 v4. Wink

Mais pour info ce LUA n'est pas un vrai LUA, mais un LUA made 2K Game.

Je n'est pas trouvé une solution miracle, mais on vat pouvoir faire des scripts pour faire des missions Vito contre une 30 d'enemis (sur toute la carte seulement dans des zones déjà chargées), script course(mod Race, Hunter, Escaper), mission distillerie - Mansion - Villa Galante. qui vont nous permettre de gagner de l'argent et d'alléger le script de base pour achat de maisons et de voitures ou autre chose.

Plus de 30 scripts différents seront réalisable, est tout le monde poura en réaliser un.
#29
Que dire de plus je te fais une hola : \0/ [sub:3gi3epq6]\o/[/sub:3gi3epq6] \o/ [sup:3gi3epq6]\o/[/sup:3gi3epq6] \o/ [sub:3gi3epq6]\o/[/sub:3gi3epq6] \o/ [sup:3gi3epq6]\0/[/sup:3gi3epq6]\0/

:unsure: Confusedide: Confusedilly: Wink :woohoo:
#30
up


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